Hiro

جی پی اس 800 کاناله

گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال

گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال با قابلیت پشتیبانی از تمامی سیگنال های ماهواره ای یکی از بهترین تجهیزاتی است که با به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا مناسب نقشه برداری در شرایط چالشی با صحت و سرعت بالا است. در ساخت و تولید گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال از فناوری های بسیار پیشرفته ای بهره گرفته شده تا موقعیت یابی سریع و رسیدن به دقت سانتی متری امکان پذیر شود.

گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال xima s10، یکی از گیرنده های قدرتمند و هوشمند موجود در بازار است. این گیرنده به ما کمک میکند تا در زمینه پردازش و ردیابی دریافت بهتر عمل کنیم. کیفیت ساخت و طول عمر این محصول جز ویژگی های مثال زدنی ش میباشد.

فناوری های گیرنده مولتی فرکانس ۸۰۰ کاناله

فناوری مولتی فرکانس (Multi Frequency)

این فناوری موجب می شود گیرنده بتواند اطلاعات مربوط به تمام سطر ها و فرکانس ها را از جانب ماهواره های جی پی اس (GPS) یا جی ان اس اس (GNSS) دریافت نماید در نتیجه دقت بالایی در ثبت مختصات هر نقطه با دقت سانتی متری داشته باشد.

برد ۸۰۰ کانال

برد ۸۰۰ کانال در گیرنده مولتی فرکانس، سرعت موقعیت یابی دقیق حین کار با دستگاه را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و با استفاده از این برد می توان از تمام سيستم هاي موقعیت یابی از جمله GPS، GLONASS، BeiDou و Galileo برای نقشه برداری استفاده کرد.

مزایای گیرنده 800 کاناله
گیرنده مولتی فرکانس 800 کانال

ویژگی های گیرنده مولتی فرکانس 800 کانال

نقشه برداری در شرایط چالشی؛ یکی از مهمترین ویژگی های این محصول کار در شرایط سخت است. استفاده از گیرنده سختی های کار و شرایط آسان می سازد.

سرعت و دقع زیاد: یکی دیگر از مزیت های این گیرنده مولتی فرکانسه سرعت و دقت آن است، این گیرنده 800 کاناله به سرعت عملیات را در شرایط مختلف به پایان می رساند.

800 کاناله بودن؛ این ویژگی مولتی فرکانس بودن باعث می‌شود به راحتی تمام ماهواره های تمام منظومه ها در دسترس باشد.

دقت مثال زدنی

گیرنده مولتی فرکانسه هیرو (hiro) مدل xima s10 دارای برد سری فانتوم است که تولید کشور آمریکا می باشد. یکی از دلایلی که موجب موقعیت یابی پرسرعت و دقت بسیار بالا این دستگاه می شود وجود این برد سری است. یکی از مزیت های این برد ساپورت کردن انواع سیستم های موقعیت یابی از جمله GPS ، GLONASS، Beidou است. این برد با میزان آپدیت 5 هرتز موجب ذخیره سازی و حفظ مشاهدات ماهواره در کمتری زمان ممکن میشود

تکنولوژی Athena

در سال های گذشته یک گیرنده مولتی فرکانسه برای دقت هرچه بالاتر در فرآیند مربوطه از GPS استفاده کند. تکنولوژی Athtena این امکان را می دهد تا هنگام استفاده از انواع سیستم های موقعیت یابی به درجه دقت مورد نیاز برسیم و دیگر نیازی به استفاده از ماهواره GPS نداشته باشیم، نام دیگر فناوری Athena، فناوری منظومه مستقل می باشد. در گیرنده مولتی فرکانس 800 کانال مدل xima s10 این تکنولوژی بکار رفته و موجب رسیدن به بالاترین حد دقت می شود.

حس گر IMU

ممکن است هنگام برداشت عوارض، نیاز بر برداشت از نقاطی را داشته باشیم که در کنار دیوار باشد یا نقاطی که دسترسی با آنها بسیار سخت باشد. ابتدا از سیستم تیلت سنسور استفاده می شد تا بتوان با آن گیرنده مولتی فرکانسه را به نحوی تنظیم کرد تا از نقاطی که دسترسی به آنها سخت‌تر است برداشت  را انجام داد. در گیرنده مولتی فرکانسه 8 کانال بجای استفاده از حسگر ذکر شده، از حسگر IMU استفاده می شود که بسیار قوی تر و کارآمدتر است. با کمک این حسگر دیگر با نزدیک شدن به اجسام فلزی برای پیدا کردن موقعیت لازم دچار مشکل نخواهید شد.

با این حسگر می توان بیشتر از زاویه سی درجه را به راحتی تنظیم کرد و محدودیت ندارد. همچنین با حسگر IMU به راحتی می توانید تا شصت درجه (دو برابر بیشتر) زاویه گیرنده مولتی فرکانسه را تغییر داد و  با همان دقت بسیار بالا هم برداشت را انجام داد. اگر کاربر بخواهد می توانید از این امکان روی گیرنده مولتی فرکانس هیرو مدل xima s10 استفاده کند.

مزیت های گیرنده xima s10

ثبات و استحکام

گیرنده مولتی فرکانسه 800کانال xima s10 در دماها و آب و هواهای گوناگون قابل استفاده است، با همان دقت بالا. این گیرنده از دمای مثبت شصت و پنج (گرما) تا منفی بیست درجه (سرما) را ساپورت میکند. این دستگاه با داشتن یک استاندارد جهانی در مقابل سقوط از ارتفاع دو متری افتادن در آب (عمق یک متری) مقاومت دارد. این استاندارد جهانی که در این گیرنده مولتی فرکانس وجود دارد استاندارد IP67 نام دارد. این مزیت باعث میشود به راحتی کاربر در شرایط جوی و مکان های مختلف برداشت خود را با دقتی مثال زدنی انجام و پایان برساند، با این مزیت دیگر محدودیت ها معنایی ندارند.

مزیت جی پی اس xima s10
ویژگی جی پی اس xima s10

پشتیبانی پرقدرت

گیرنده مولتی فرکانسه هیرو مدل xima s10 تمامی سامانه های که برای موقعیت یابی فعالیت دارند را ساپورت میکند. از مهمترین آنها میتوان به اداره ثبت اسناد و املاک کشور (شمیم)، شهرداری تهران (سمت)، سازمان نقشه برداری ایران (هدی) اشاره کرد. این گیرنده جهت استفاده در پروژه هایی مثل سیماک و طرح برون سپاری اداره کل ثبت اسناد و املاک مناسب است.

بهینه در شارژ

گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال مدل xima s10 دارای باتری لیتیومی از کشور یونان می باشد که بسیار قدرتمند است. مقدار ظرفیت این باتری 13000 میلی آمپر ساعت است و میتوان از آن در دو روز کاری (شانزده ساعت) بدون مواجه شدن با کمبود شارژ استفاده کرد. به دلیل این ویژگی در گیرنده این گیرنده مولتی فرکانس دیگر نیاز نیست هرچند ساعت یکبار یا هر روز نسبت به شارژ گیرنده اقدام کنیم. همین ویژگی طول عمر باتری را نیز تضمین میکند. پس یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه که در این دوران بسیار حائز اهمیت است طول عمر باتری آن است.

کارکرد دقیق بدون نیاز به اینترنت

ممکن است کاربر در انجام پروسه یا موقعیت یابی و برداشت با مکان هایی رو به رو شود که به اینترنت دسترسی نداشته باشد. با استفاده از گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال هیرو مدل xima s10 می توانید بدون نیاز به اینترنت برداشت خود را انجام دهید. شخص می تواند با استفاده از این مدل گیرنده و با استفاده از روش ppk (پس پردازش) و در زمان نبود اینترنت به بالاترین حجم از دقت دسترسی پیدا کند. در شرایطی که امروزه اکثر نقاط اطراف ما از اینترنت بهره می برند. بعضا دیده می شود مکان هایی که هنوز هم با مشکلات اینترنت دست و پنجه نرم می کنند و می توانند با استفاده از این روش و مدل مشکل شان را حل کنند و با خیال راحت به برداشت خود برسند.

با استفاده از روش post processing kinematic یا همان ppk هم از لحاظ زمان و هزینه به صرفه است هم عملیات برداشت در بالاترین درصد دقت و بدون خطا انجام خواهد شد.

پشتیبانی از سامانه های موقعیت یابی نسبی (CORS)

فناوری پیشرفته گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال از تمامی سامانه های موقعیت یابی نسبی نظیر شمیم (اداره ثبت اسناد و املاک کشور)، سمت (شهرداری تهران) و هدی (سازمان نقشه برداری کشور) پشتیبانی می کند و از آن می توان برای اجرای پروژه هایی نظیر سماک یا طرح برون سپاری اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور استفاده کرد.

اپلیکیشن اندرویدی

گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال با یک نرم افزار قدرتمند اندرویدی مرتبط است که اپلیکیشن آن قابلیت نصب بر روی تبلت ها و موبایل های اندرویدی را دارد. با نصب اپلیکیشن گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال روی سیستم عامل اندروید، می توان از تمام امکانات این دستگاه از جمله موارد زیر از طریق یک رابط کاربری ساده و چندکاربردی بهره برد:

  • راه اندازی ایستگاه مبنا،
  • ایجاد پروژه،
  • نقطه برداری،
  • ذخیره کردن نقاط و خروجی ها در فرمت های استاندارد،
  • پیکربندی اتصال به سامانه های موقعیت یابی نسبی (CORS)

این اپلیکیشن اندرویدی کاملا رایگان است و امکان نصب آن روی چندین گوشی یا کنترلرهای مختلف وجود دارد.

مزایای استفاده از گیرنده مولتی فرکانس ۸۰۰ کاناله

پیاده سازی نقاط با دقت و سرعت بالا

گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال به شما این امکان را می دهد که از دو روش زیر برای پیاده سازی نقاط استفاده کنید:

  • برداشت نقاط در HiroMap
  • وارد کردن نقاط از سایر نرم افزارها مثل CAD یا GIS با فرمت های CSV , DXF و  GeoJSONs

پس از ورود اطلاعات از هر دو روش، پیاده سازی طی دو مرحله نمایش نقشه و نقطه هدف با سرعت و دقت بالایی انجام می گیرد. یک حباب الکترونیکی در دستگاه تعبیه شده که وقتی به فاصله ۴۰ سانتی متری نزدیک می شوید، روشن شده و مطابقت رابط چشمی و آن نقطه را برای شما تسهیل می کند. به این ترتیب، به راحتی می توانید از نقشه پیاده سازی شده کمک بگیرید تا نقاط را در فواصل طولانی جهت یابی کنید.

بدون احتیاج به اینترنت
دستگاه جی پی اس بدون اینترنت

ذخیره سازی داده با فرمت های متنوع – گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال

با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی گیرنده مولتی فرکانسه ۸۰۰ کانال می توانید از داده ها با فرمت های مختلفی نظیر KML, DXF, CSV, GeoJSON و  ESRI Shapefile خروجی گرفته و از آنها در نرم افزارهای کاربردی GIS یا CAD مانند AutoCAD ArcGIS, QGIS و غیره استفاده کنید.

برداشت استاتیک نقاط با GPS

گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال امکان ثبت داده های خام موقعیت و ثبت اطلاعات مداری پایه را در HiroMap برای شما فراهم می کند. با استفاده از رابط کاربری ساده HiroMap می توانید جمع آوری نقطه و ذخیره داده های راینکس را به طور همزمان انجام دهید و از آن برای پیکربندی، تنظیمات و ذخیره سازی داده ها استفاده کنید که سرعت شما را در ثبت داده های خام، موقعیت و اطلاعات مداری پایه به خوبی افزایش می دهد.

با استفاده از این دستگاه، امکان ثبت نقاط در شرایط بسیار سخت نظیر خیابان های باریک شهر، جنگل ها یا در مجاورت ساختمان های بلند با دقت سانتی متری وجود دارد.

باتری قدرتمند گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال

گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال مجهز به باتری بسیار قدرتمند لیتیوم یونی است که با یکبار شارژ کردن نیاز شما را برای بیش از ۱۶ ساعت یا دو روز کاری بدون وقفه برطرف می کند. این باتری ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند و نیازی به تعویض زود هنگام یا شارژ مکرر آنها نیست.

برداشت نقاط بدون اتصال به اینترنت

با استفاده از گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال می توانید نقاط را حتی بدون اتصال به اینترنت هم با دقت بالایی برداشت کنید. بنابراین در مکان ها یا موقعیت های جغرافیایی که به علت عدم پوشش شبکه اینترنت امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد، ثبت یا پیاده سازی نقاط بدون مشکل انجام خواهد گرفت. در این گیرنده، کاربران با بهره گیری از روش PPK  می توانند از قابلیت پس پردازش استفاده کرده و بدون اتصال به اینترنت به دقت سانتی متری دست یابند.

قابل استفاده در شرایط سخت

یکی از مهمترین مزایای گیرنده مولتی فرکانس ۸۰۰ کانال، ضد آب و ضد ضربه بودن آن است. این گیرنده طبق استاندارد بین المللی IP67 تولید شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر سقوط از ارتفاع دو متری یا غوطه ور شدن در آب تا عمق ۱ متر را دارد. از گیرنده مولتی فرکانس ۸۰۰ کانال می توانید با خیال راحت در شرایط ناپایدار آب و هوایی استفاده کرده و نگران آسیب رسیدن به آن نباشید.

جمع بندی

در مورد فواید و مزیت های گیرنده مولتی فرکانس 800 کاناله hiro مدل xima s10 صحبت کردیم و توصیه میشود اگر صحت و ثبات پردازش در مکان های و موقیعت های هوایی و جغرافیای مختلف برای شما دوست عزیز مهم است از این مدل استفاده نمایید. برای خرید این محصول با کارشناسان hiro تماس بگیرید و این محصول را خریداری نمایید.

گیرنده مولتی فرکانسه ۸۰۰ کانال هیرو از امکانات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که می تواند با قابلیت اطمینان بالا در پروژه های نقشه برداری مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

تکنولوژی های به روز و پیشرفته این گیرنده از جمله فناوری Anthena برای پردازش RTK به صورت منظومه مستقل، فناوری aRTK و Tracer جهت حفظ دقت در زمان اختلال در دریافت تصحیحات، فناوری Surefix با قابلیت پردازش RTK با اطمینان بالا، تعیین موقعیت به روش های مختلف از جمله PPP, PPK, RTK, STATIC و همچنین ضمانت بازگشت و خدمات پس از فروش فوق العاده، آن را به یک انتخاب ایده ال برای مهندسین و نقشه برداران تبدیل کرده است.

مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا