Hiro

جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس

جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس

عملی کردن نقشه برداری و بدست آوردن اندازه ها ومختصات با کمک گیری از جی پی اس ایستگاهی یکی از بهترین و پرسرعت ترین راه های موجود است. در گذشته برای بدست آوردن اندازه و نقشه برداری زمان زیادی گرفته میشد. با استفاده از جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس دیگر زمان بسیار زیادی صرف نقشه برداری نمیشود.به این طریق میتوان پروژه های بسار زیادی را در زمانی مشخص به پایان رساند. این جی پی اس دارای یک زمان بندی بسیار دقیق و فوق العاده است که از جمله بهترین ویژگی های آن است

کاربری ساده جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس

جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس در کنار تمام ویژگی های خوب و راه اندازی که دارد. کاربری بسیاری آسانی دارد. این ویژگی باعث میشود در نهایت خروجی و اطلاعات بدست آمده از نقشه برداری را درست و دقیق تر شود. این مزیت باعث شده صنف مهندسین و کاربران از این جی پی اس بجای دوربین های توتال استیشن در تمامی نقشه برداری های راهسازی، کاداستر استفاده کنند.

دقت بالای جی پی اس ایستگاهی

جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس از دقت بسیار بالایی برخوردار است. با استفاده از دقت مثال زدنی آن میتوان بسیاری از پروژه ها و نقشه برداری های سنگین را با موفقیت انجام داد. در بعضی اوقات به دلیل سخت بودن یا دور بودن لوکیشن احتمال بوجود آمدن خطا نیز بالا میرود. مهندسین از این ویژگی بسیار استقبال کرده اند. زیرا دیگر مجبور نیستند با استرس به سراغ اندازه گیری های لوکیشن های مربوطه بروند.

نداشتن هزینه برای کاربران

یکی دیگر از مزیت های جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس گران نبودن آن است. در این روزها که قیمت تمام چیز ها سر به فلک کشیده. کم هزینه بودن این جی پی اس یک آپشن فوق العاده برای جامعه مهندسین و تمامی کاربران این حوزه است. با استفاده از این جی پی اس تا حدی میشود هزینه پروژه ها را کاهش داد.

یکپارچگی جی پی اس ایستگاهی

اطلاعات بدست آمده و استخرج شده از جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس بصورت واحد و یکپارچه و بصورت جهانی است. همین امر باعث میشود دقت در پروژه و اعتماد به داده ها به بالاتری حد خود برسند. بعضی از جی پی اس هایی دارای اصلات کالا نیستند بعضا اطلاعاتی میدهند که خیلی نمیتوان روی آن ها حساب کرد. جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس هیرو دارای از رادیوی داخلی قدرتمندی بهره مند است. قدرت آن حدود 2وات است. این امر باعث سهولت ارتباط بین روور و مرکز میشود. در شرایط مختلف نیز میتواند به انتقال داده ها بپردازند. بعلاوه امکان گرفتن ارتباط با رادیوی خارجی به دستگاه زیما اس 10 وجود دارد. این اتصال باعث بالا رفتن ارتباط رادیویی تا فاصله های بالاتر از سی و پنج کیلومتر شده است.همچنین قابل ذکر است که امکان ارتباط رادیویی با دستگاه ها و برندها را فراهم کرده.

برداشتن نقاط بدون نیاز تراز

به علت وجود تکنولوژی تیلت سنسور که امکان تغییر زاویه تا شصت درجه را دارد میتوان به راحتی میتوان بدون نیاز به گرفتن تراز ژالون روی نقطه ها به برداشت نقاط پرداخت. این ویژگی جی پی اس از دقت خوبی به کالیبراسیون و محیط مابین دو تا پنج سانتیمتر برخوردار است.

جی پی اس ایستگاهی زیما اس ده

جی پی اس ایستگاهی زیما اس ده امکان برقراری ارتباط با سایر سامانه های کورس مثل هدی و سمت را دارد و همچنین در پروسه موقعیت یابی بروش نت آر تی کی خوب عمل میکند.  ارتباط و اتصال به سامانه های کورس در گیرنده اس ده زیما  از طریق اینترنت گوشی و کامپیتور وجود دارد. همگی روش های سامانه شمیم مثل مکس و وی آر اس توسط این دستگاه امکان پذیر است.

باطری جی پی اس مولتی فرکانس ایستگاهی

باتری و منبع تغذیه جی پی اس مولتی فرکانس ایستگاهی زیما اس 10 گنجایش 13000 میلی آمپر را دارد و این امکان را فراهم کرده تا بعنوان روو به مدت یک روز کامل و بصورت بیس تا حدود شانزده ساعت قابل استفاده باشد. این ویژگی و باطری موجود در این جی پی اس کارایی آن را بسیتر میکند و همچنین در به پایان رسیدن هرچه راحت تر پروژه کمک میکند. جی پی اس های برند های نامعتبر با داشتن باتری های ضعیف موجب نیمه کار ماندن پروژه و طول کشیدن آن نیز میشوند.

ارتباط گیرنده و روور

ارتباط قوی بین گیرنده و روور با استفاده از بلوتوث پیشرفته و وایرلس (وای فای)  وجود دارد. همچنین گفتنی است که امکان دسترسی به داده های سیو شده با استفاده از آی پی استاتیک و هم چنین بوسیله آنتن وجود داردو این امکان باعث میشود در زمان و موقعیت های مختلفی به اطلاعت دسترسی داشته باشید.

وزن سبک جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس

وزن دستگاه جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس مدل زیما اس 10 بسیار سبک استو کوچکی این جی پی اس های یکی از مزایای مهم آنهاست تا بتوان در مکان ها و موقعیت های مختلف اطلاعات مورد نیاز را بدست آوریم. وزن آن حدودا 1300 گرم است و به راحتی میتوان آن را جا به جا کرد و به مسافت های دورتر برد.

مقاومت جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس

در کنار سبکی و کم وزن بودنش این نکته قابل توجه است که مقاومت و پایداری جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس بسیار بالاست و در مقابل ضربه ها تا حدی یا سقوط از ارتفاغ مقاوم است. به علت وجود فناوری های پیشرفته در این جی پی اس، این دستگه در مقابل آب، ضربه و گرد و غبار مقاوم است، این ویژگی باعث میشود مهندسین به راحتی در مکانی های پر ریسک حاضر شوند.

قیمت جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس

به علت بالا و پایین رفتن قیمت ها و شرایط ارز کشور، برای مطلع شدن از آخرین قیمت های با کارشناسان  هیرو تماس بگیرید.
نتیجه گیری درمورد جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس
در این مقاله بصورت کامل با مزایای دستگاه جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس آشنا شدیم. همچنین فهمیدیم که به علت مقاومت بالا و همچنین سبک بودن میتوان در پروژه ها و مکان های مختلفی از آنها بهره برد.
سوالات متداول درمورد جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس
قیمت جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس چقدر است؟ با توجه به وضعیت بازار باید تلفنی قیمت را بگیرید. مهم ترین مزیت این نوع جی پی اس ها چیست؟ سبک بودن و دقت بالای آن ویژگی بسیار مهمش است. مقاومت این جی پی اس چقدر است؟ جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس دارای مقاومت بسیار بالاست.          

با توجه به وضعیت بازار باید تلفنی قیمت را بگیرید.

سبک بودن و دقت بالای آن ویژگی بسیار مهمش است.

جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس دارای مقاومت بسیار بالاست.

مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا