Hiro

تفاوت جی پی اس تریمبل سه فرکانسه با گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال چیست؟ پاسخ در سایت هیروگنس

جی پی اس ها

اهمیت جی پی اس ها در زندگی روزمره به اندازه اکسیژنی که تنفس می کنیم شده است. جی پی اس ها دارای انواع گوناگون با کارکرده های مختلفی هستند. از جی پی اس در امور مختلفی استفاده می شود.در بین افرادی که می خواهند جی پی اس خریداری کنند این سوال مطرح است که تفاوت جی پی اس تریمبل سه فرکانسه با گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال چیست؟ امروزه بیشتر مردم یک کاربر ماهواره جی پی اس هستند. یکی از مهمترین کاربردهای جی پی اس در امور نقشه برداری است. 

جی پی اس تریمبل چیست؟

برای اینکه متوجه تفاوت تریمبل سه فرکانسه با گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال شوید لازم است ابتدا بدانید تریمبل چیست؟ یکی از انواع جی پی اس با طراحی ارگونومیک است. به کمک این نوع از جی پی اس شما می توانید بسیار راحت تر و ساده تر داده های زمینی را مدیریت کنید. تریمبل یک برند آمریکایی است.

جی پی اس تریمبل چیست؟
جی پی اس تریمبل

 

این جی پی اس یکی از قدرتمندترین جی پی اس های تولید شده است. این جی پی اس با سرعت بسیار بالایی می تواند ماهواره های جی ان اس اس را ردیابی کند. این جی پی اس این امکان را فراهم می کند تا از فاصله خیلی دور هم بتوانید اطلاعات را برداشت کنید. در این جی پی اس از جدیدترین چیپ های الکترونیکی استفاده شده است.

گیرنده مولتی فرکانس

قبل از بیان تفاوت جی پی اس تریمبل سه فرکانسه با گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال لازم است تا با گیرنده مولتی فرکانس آشنا شوید. گیرنده های مولتی فرکانس می توانند تمامی امواج را دریافت کنند.

مزایای گیرنده های مولتی فرکانس چیست؟
گیرنده مولتی فرکانس هیرو

از مزایای این گیرنده ها می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارت اند از:

  • دقت و سرعت بالا در فرآیند موقعیت یابی
  • زمان بندی بسیار قوی
  • رایگان بودن برای مصرف کنندگان آن
  • امکان برداشت اطلاعات حتی در شرایط سخت آب و هوایی

تفاوت تریمبل با گیرنده مولتی فرکانس

حال که به خوبی با تریمبل و جی پی اس مولتی فرکانسه آشنا شدید می توانید تریمبل سه فرکانسه با گیرنده مولتی فرکانسه را به خوبی درک کنید. این دو جی پی اس تفاوت زیادی با هم ندارند اما جی پی اس مولتی فرکانس 800 کانال می تواند دقیق تر و سریع تر باشد دلیل آن هم تعداد کانال های آن است. همچنین اگر به دنبال خرید جی پی اس مولتی فرکانسه می باشید به راحتی در سایت هیروگنس می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

"<yoastmark

جی پی اس های مولتی فرکانس دارای انواع گوناگونی هستند. شما می توانید برای خرید انواع جی پی اس مولتی فرکانس به سایت هیروگنس مراجعه کنید. در این سایت می توانید جی پی اس ها را با یکدیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید بهترین جی پی اس با مناسب ترین قیمت کنید.

مزایای تریمبل سه فرکانسه

این نوع جی پی اس بسیار دقیق بوده و کارایی بالایی دارد برای درک بهتر تفاوت جی پی اس تریمبل سه فرکانسه با گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال لازم است تا مزایای جی پی اس تریمبل را بدانید. از مزایای این جی پی اس می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • دارا بودن تکنولوژی R-TRACK
  • سرعت بالا در ردیابی سیگنال ماهواره جی ان اس اس
  • برخورداری از تعداد کانال های مختلف برای ردیابی و دریافت اطلاعات
  • امکان دسترسی به گیرنده از فاصله خیلی دور
  • مناسب برای انجام انواع نقشه برداری ها

خرید جی پی اس مولتی فرکانس

سایت های مختلفی وجود دارند که شما می توانید بصورت آنلاین اقدام به خرید جی پی اس های مولتی فرکانس کنید. جی پس اس ها دارای قیمت های مختلفی می باشند. هیروگنس تولید کننده انواع جی پی اس هاست. شما با خرید جی پی اس از تولید کننده آن جی پی اس را با بهترین قیمت خریداری می کنید.

از بهترین جی پی اس های این سایت می توان به XIMA S10 اشاره کرد. این جی پی اس مناسب ترین جی پی اس برای  نقشه برداری است. این جی پی اس این امکان را به شما می دهد تا در شرایط بد جوی برداشت اطلاعات را انجام دهید.

سخن پایانی

متوجه شدید که تفاوت جی پی اس تریمبل سه فرکانسه با گیرنده مولتی فرکانسه 800 کانال چیست؟ و به خوبی با جی پی اس مولتی فرکانس و تریمبل آشنا شدید. امروزه برای نقشه برداری به هر روشی شما به یک جی پی اس نیازمند هستید. جی پی اس نقشه برداری را برای مهندسان بسیار ساده تر می کند. نقشه تهیه شده به کمک جی پی اس دقیق تر است.

سوالات متداول

  1. جی پی اس تریمبل توسط چه کشوری ساخته شده است؟
    سازنده جی پی اس های تریمبل کشور آمریکا می باشد.
  2. گیرنده مولتی فرکانس با گیرنده دو فرکانسه چه تفاوتی دارد؟
    گیرنده های مولتی فرکانس سیگنال های بیشتری را دریافت می کنند امروزه از گیرنده های دو فرکانسه استفاده نمی شود.
  3. جی پی اس با جی ان اس اس تفاوت دارد؟
    بله در واقع بطور خلاصه می توان گفت ماهواره جی پی اس زیر مجموعه کوچکی از ماهواره جی ان اس اس می باشد.

مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا