Hiro

خرید جی پی اس نقشه برداری سه فرکانسه از سایت هیروگنس

نقشه برداری

امروزه نقشه برداری بدون استفاده از جی پی اس ها به فرآیندی سخت و غیر ممکن مبدل شده است. نقشه برداری به کمک جی پی اس علاوه بر اینکه مدت زمان نقشه برداری را کاهش می دهد سبب کاهش هزینه ها می شود. برای نقشه برداری از جی پی اس های مختلفی استفاده می شود. از جی پی اس های نقشه برداری می توان به جی پی اس نقشه برداری سه فرکانسه اشاره داشت.

زمانی که جی پی اس های سه فرکانسه تولید شدند استفاده از جی پی اس های تک فرکانسه و دو فرکانسه بطور کامل متوقف شد. جی پی اس های سه فرکانسه می توانند امواج بیشتری را دریافت کنند بنابراین دقیق تر هستند.

تاریخچه ی جی پی اس نقشه برداری سه فرکانسه

جی پی اس ها زمانی برای مدتی تنها امواج L1 را دریافت می کردند. اما زمانی که روش های برداشت اطلاعات بر روز شدند و روش هایی مانند کینماتیک مطرح شدند دقت این جی پی اس ها افزایش بسیار زیادی پیدا کرد.

از جی پی اس های سه فرکانسه چه استفاده ای می شود؟ پاسخ در سایت هیروگنس
استفاده از جی پی اس برای نقشه برداری

زمانی که سیستم تعیین موقعیت نسبی راه اندازی شده جی پی اس ها توانستند امواج L2 را نیز دریافت کنند. پس از پیدایش روش برداشت اطلاعات RTK جی پی اس ها توانستد بدون نیاز به اینترنت برداشت اطلاعات را انجام دهند. سیستم گلوناس روسیه توانست امواج L1  را تصحیح کند و به گیرنده ها ارسال کند که سبب شد پیدایش گیرنده های سه فرکانسه شد.

مزیت های جی پی اس نقشه برداری سه فرکانسه

به جی پی اس های سه فرکانسه جی پی اس های ایستگاهی هم گفته می شود. این جی پی اس ها سرعت و دقت را در نقشه برداری به صورت چشمگیری افزایش می دهند. با استفاده از این جی پی اس ها می توان در هر شرایط آب و هوایی نقشه برداری را انجام داد.

جی پی اس های سه فرکانسه چه کمکی به مهندسان نقشه برداری می کنند؟ پاسخ در سایت هیروگنس
استفاده از جی پی اس توسط مهندسان نقشه برداری

از مزیت های جی پی اس سه فرکانسه می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • همیشه در دسترس بودن
  • تعیین موقعیت با دقت بسیار بالا با استفاده از مختصات جهانی
  • فراهم کردن امکان نقشه برداری در شرایط بد آب و هوایی
  • رایگان بودن برای مصرف کنندگان
  • سرعت بالا در اتصال به سامانه شمیم

دارا بودن ویژگی های بالا سبب شده تا جی پی اس های سه فرکانسه به مهم ترین ابزار برای نقشه برداری مبدل شوند.

خرید جی پی اس نقشه برداری سه فرکانسه

برای خرید جی پی اس نقشه برداری راه های مختلفی وجود دارد. اما بهترین راه خرید جی پی اس های نقشه برداری مراجعه به تولید کننده جی پس اس است. خرید جی پی اس از تولید کننده دارای مزیت های فوق العاده ای است از این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • بهره مندی از خدمات پس از فروش
  • خرید جی پی اس با بهترین قیمت
  • آسودگی خاطر از اصالت جی پی اس
  • دریافت گارانتی معتبر
نحوه استفاده از جی پی اس نقشه برداری در سایت هیروگنس
تهیه نقشه های دقیق به کمک جی پی اس سه فرکانسه

با توجه به ویژگی های ذکر شده متوجه می شوید که بهتر است جی پی اس سه فرکانسه را از تولید کننده خریداری کنید. هیرو تولید کنند انواع جی پی اس های نقشه برداری است. شما بصورت آنلاین و با مراجعه به سایت هیروگنس می توانید اقدام به خرید انواع جی پی اس نقشه برداری کنید.

جی پی اس سه فرکانسه XIMA S10L

بی شک در لیست بهترین جی پی اس نقشه برداری سه فرکانسه می توان به نام جی پی اس XIMA S10L اشاره داشت. این جی پی اس امکان نقشه برداری را در شرایط بد آب و هوایی برای شما فراهم می کند. با این جی پی اس می توانید در دمای 20-  درجه هم نقشه برداری کنید.

اگر قصد نقشه برداری از مناطقی را دارید که اینترنت در آن نقاط وجود ندارد و یا ضعیف است استفاده از این جی پی اس بهترین راه حل است. این جی پی اس از تمامی سامانه ها نظیر شمیم پشتیبانی می کند. برای خرید این جی پی اس به سایت هیروگنس مراجعه کنید. هیروگنس تولید کننده این جی پی اس است.

نقشه برداری با جی پی اس مولتی فرکانس

4 روش مختلف برای نقشه برداری با جی پی اس مولتی فرکانس وجود دارد. بهترین روش نقشه برداری با جی پی اس نقشه برداری سه فرکانسه استفاده از روش استاتیک است. به کمک روش استاتیک و جی پی اس مولتی فرکانس می توانید طول یک مختصات باز را بدست بیاورید.

برای برداشت اطلاعات کافی است که گیرنده مرجع را در نقطه قرار داده و سپس گیرنده بعدی را قرار دهید. پس از انجام این کار و مشخص کردن زمان می توانید برداشت اطلاعات را انجام دهید.

سخن پایانی

برای اینکه نقشه ای که تهیه می شود از کیفیت بالایی برخوردار باشد باید از جی پی اس نقشه برداری سه فرکانسه استفاده کنید. جی پی اس های سه فرکانسه به دلیل اینکه تمامی امواج را دریافت می کنند برای نقشه برداری بسیار مناسب هستند. برای خرید آنلاین جی پی اس های سه فرکانسه به سایت هیروگنس مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره جی پی اس نقشه برداری سه فرکانسه

  1. برداشت اطلاعات در روش استاتیک پرسرعت با جی پی اس سه فرکانسه چگونه انجام می شود؟
    برای برداشت اطلاعات با روش استاتیک پرسرعت ابتدا نقاطی را مشخص کرد. سپس از گیرنده مرجع و روور استفاده کرد.
  2. دلیل اهمیت جی پی اس های مولتی فرکانس چیست؟
    دلیل اهمیت این جی پی اس ها سرعت و دقت بالای آنها در برداشت اطلاعات است.
  3. چرا از جی پی اس های دو فرکانسه استفاده نمی شود؟
    این جی پی اس ها تنها دو کانال را دریافت می کنند پس اطلاعات آنها دقیق نمی باشد.

مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا