Hiro

نحوه کار با جی پی اس xima s10 در سایت هیروگنس

گیرنده مولتی فرکانس

بهترین نوع جی پی اس ها گیرنده های مولتی فرکانس هستند که توانایی دریافت تمام سیگنالها را دارند از این رو اطلاعات دقیق تری در اختیار کاربران خود قرار می دهند. امروزه دیگر از جی پی اس های تک فرکانسه و دو فرکانسه استفاده نمی شود و منسوخ شده اند زیرا گیرندهای مولتی فرکانس بسیار کامل تر هستند و کمک بیشتری می کنند. یکی از انواع گیرنده های مولتی فرکانس گیرنده xima s10 است. آیا با نحوه کار با جی پی اس xima s10 آشنا هستید؟ آیا می دانید این گیرنده چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی جی پی اس xima s10

گیرنده ای بسیار کامل و جامع است که تمامی نیازهای شما را به یک گیرنده دیجیتال برطرف می کند. این گیرنده همه ی سامانه های موقعیت یابی را مانند شمیم پشتیبانی می کند. از این گیرنده می توانید برای انواع پروژها مانند سیماک استفاده کنید. این گیرنده مزایای بسیار زیادی دارد که باعث شده به یکی از پرفروش ترین جی چی اس ها تبدیل شود. نحوه کار با جی پی اس xima s10 بسیار ساده است که به همین دلیل بیشتر مورد استقبال واقع شده است.

ویژگی های جی پی اس xima s10

این جی پی اس به جرات می توان گفت یکی از کاملترین جی پی اس ها است و چیزی که باعث این امر شده ویژگی های است. از ویژگی های این جی پی اس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باتری بسیار قوی

    باتری این دستگاه لیتیومی است و ظرفیت آن 13000 میلی آمپر است. این باتری قوی این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا با یکبار شارژ 16 تا 17 ساعت بدون توقف از آن استفاده کنید.

  • قابلیت برداشت اطلاعات بدون اینترنت

    این قابلیت یکی از ویژگی ها بسیار بزرگ این جی پی اس است که به شما این امکان را می دهد تا در مناطقی که اینترنت پشتیبانی نمی شود به راحتی کار خود را انجام دهید.

  • مقاومت بسیار بالا

    این جی پی اس در شرایط سخت هم کارکرد فوق العاده ای دارد. این جی پی اس تا عمق یک متری آب هم کارایی خود را از دست نمی دهد. از این جی پی اس می توان در دمای بسیار پایین و دمای بسیار بالا و تا 65 درجه استفاده کرد.

  • دارای نرم افزار رایگان

    شما می توانید بصورت رایگان اپلیکیشن هیرو مپ را دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنی.

  • حافظه 16 گیگابایتی

    این دستگاه دارای حافظه 16 گیگابایتی است که قابلیت اتصال فلش را هم دارد.

    جی پی اس xima s10 چه ویژگی هایی دارد؟
    حسگر IMU و برداشت اطلاعات با انحراف

نحوه کار با جی پی اس xima s10 بسیار ساده است و این امر در کنار ویژگی های ذکر شده سبب شده تا این جی پی اس کاربرد بالایی پیدا کند.

تفاوت xima s10 با سایر گیرنده های مولتی فرکانس

در بقیه گیرنده های مولتی فرکانس برای اینکه برداشت اطلاعات با دقت بسیار بالا و سانتی متری انجام شود لازم است تا از گیرنده های مولتی فرکانس در کنار بقیه سیستم های ماهواره ای استفاده شود.  اگر سیگنال جی پی اس دریافت نشود برداشت اطلاعات از راه دور امکان پذیر نیست.

تفاوت xima s10 با سایر گیرنده های مولتی فرکانس چیست ؟
تفاوت جی چی اس های مولتی فرکانس

با افزوده شدن فناوری منظومه مستقل یا Athena به جی پی اس هیرو xima s10 شما می توانید با کمک هر کدام از موقعیت یاب ها بدون نیاز به سیستم موقعیت یاب جی پی اس اطلاعات را برداشت کنید.

تیلت سنسور IMU

یکی از مشکلاتی که مهندسان با آن روبرو هستند این است که نقاطی که باید مختصات آنها برداشت شود در کنار پنجره یا دیوار های بلند است و یا امکان دسترسی آسان به آن نقاط وجود ندارد. تیلت سنسور این امکان را فراهم می کند که با خارج کردن جی پی اس از حالت قائم موقعیت نقطه مورد نظر را بدست آورند.

تیلت سنسور چیست ؟ پاسخ در سایت هیروگنس
تیلت سنسور و برداشت اطلاعات نقاط بد دسترس

گیرنده های xima s10 به جای حسگر مغناطیسی از حسگر IMU بهره برده اند. حسگرهای مغناطیسی محدودیت انحراف زاویه دارند ولی این محدودیت در گیرنده های هیرو وجود ندارد. شما با انحراف تا 60 درجه هم می توانید با دقت بسیار بالا اطلاعات را برداشت کنید. از ویژگی های دیگر این جی پی اس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بسیار بالا در برداشت اطلاعات
  • برد بسیار بالا
  • محصولی با کیفیت و ساخت داخل
  • بلوتوث بسیار قوی
  • قابلیت دریافت 800 کانال
  • مولتی فرکانس بودن
  • برداشت اطلاعات و تخلیه جی پی اس از طریق درگاه USB

سخن پایانی

نحوه کار با جی پی اس xima s10 مانند سایر گیرنده های مولتی فرکانسه است با این تفاوت که این گیرنده ویژگی های بیشتری دارد و کار با آن هم ساده تر است. برای خرید این جی پی اس به سایت هیروگنس مراجعه کنید که تولید کننده این جی پی اس است. شما با استفاده از این جی پی اس می توانید در سخت ترین شرایط آب و هوایی هم برداشت اطلاعات را انجام دهید. این جی پی اس دارای دوسال گارانتی است.

سوالات متداول درباره نحوه کار با جی پی اس xima s10

  1. آیا جابجایی xima s10 راحت است؟
    بله این جی پی اس دارای کیف حمل است که به کمک آن می توانید آن را به سادگی جابجا کنید.
  2. آیا جی پی اس xima s10 از سامانه سمت هم پشتیبانی می کند؟
    این جی پی اس از انواع سامانه ها نظیر سمت، هدی و شمیم پشتیبانی می کند.
  3. در چه فاصله ای حباب الکترونیکی این جی چی اس روشن می شود؟
    در فاصله 40 سانتی متری این حباب روشن می شود تا نقشه برداری آسان تر شود.

مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا