Hiro

گیرنده چند فرکانس پیشرفته

گیرنده مولتی فرکانس ایستگاهی هیرو

گیرنده مولتی فرکانسی ایستگاهی هیرو مدل xima s10l برای برداشت دقیت بسیار بالای را دارد و با قیمت مناسبی که دارد می توانید یک گزینه بسیار مناسب برای کاربر و خریدار باشد. ای گیرنده به خاطر داشتن دقیت دقیق و سانتی متری برای پروژه های نقشه برداری بسیار کارآمد است. برد این گیرنده امکان ساپورت تمامی سیستم های موقعیت یابی نظیر: GPS, GLONASS, Beidou, galileo را دارد.
این گیرنده مولتی فرکانس ایستگاهی توانایی ذخیره کردن مشاهدات و تصاویر در کمترین زمان ممکن را دارد و  نرخ بروز رسانی آن 5 هرتز می باشد. این نکته می تواند برای کاربرانی که زمان برای آنها مهم است بسیار خوب باشد.

مهم ترین ویژگی های گیرنده مولتی فرکانس ایستگاهی – مدل Xima s10L

تکنولوژی Athena

قبلا و در بقیه گیرنده های مولتی فرکانسه نیاز بود برای رسیدن به دقت بیشتر و سانتی متری از سیستم موقعیت یابی جی پی اس در کنار بقیه سیستم های ماهواره ای استفاده شود. در صورتی که از جی پی اس سیگنال های مورد نظر را دریافت نمی کردیم به دقت مورد نظر نیز دسترسی پیدا نمی کردیم.

فناوری tilt survey

در طول برداشت عوارض مختلف ممکن است از نقاطی بخواهیم برداشت را انجام دهیم که دسترسی به آن سخت باشد برای مثال ممکن است از جاهایی بخواهیم برداشت را انجام دهیم که نقطه کور می باشد یا در کنار یک دیوار بلند باشد فناوری تیلت سنسور این امکان را به ما می دهید تا با اعمال تغییرات دلخواه روی مولتی گیرنده و  خارج کردن آن از حالت قائم به نقاط مورد نظر راحت تر دسترسی پیدا کنیم.
در گیرنده مولتی فرکانس ایستگاهی Xima s10L از تیلت سنسور IMU بجای سنسور مغناطیسی استفاده شده که دیگر محدودیت انحراف تا زاویه سی درجه را ندارد. همچنین با نزدیک شدن به اجسام فلزی با خطا و ارور مواجه نمی شود.

استفاده کننده می توانید انحراف مولتی فرکانس را تا 60 درجه یعنی دو برابر افزایش دهید علاوه بر این دقت بالا در برداشت را نیز حفظ می کند. این ویژگی در گیرنده مولتی فرکانس هیرو مدل xima s10l وجود دارد.

گیرنده چند فرکانس ایستگاهی
گیرنده پیشرفته مولتی فرکانس ایستگاهی

ساپورت تمامی سامانه های موقعیت یابی

گیرنده مولتی فرکانس ایستگاهی هیرو مدل xima s10l این امکان را دارد تا از تمام سامانه های موقعیت یابی مثل هدی؛ سازمان نقشه برداری کشور – سمت؛ شهرداری تهران – شمیم؛ اداره ثبت اسناد و املاک را پشتیبانی نماید. از این مدل گیرنده مولتی فرکانس قائم می شود در پروژه هایی مثل سیماک و طرح برون سپاری اداره کل ثبت اسناد و املاک کشورمان استفاده کرد.

پایدار در شرایط گوناگون

گیرنده مولتی فرکانس ایستگاهی هیرو مدل Xima S10l قابلیت کارکرد صحیح و درست در انواع شرایط جوی را دارد ( از سرمای منفی 20 درجه تا گرمای مثبت 65 درجه). این مدل گیرنده قائم همچنین در برابر سقوط از ارتفاع 2 متر و افتادن در آب (عمق یک متر) مقاوم است و می تواند به برداشت با دقت خود ادامه دهد. که برای کسانی که می خواهند در شرایط گوناگون و ریسکی موقعیت یابی و برداشت را انجام دهند، بسیار مناسب است.

دستگاه مولتی فرکانس ایستگاهی و شارژ بهینه

دستگاه مولتی فرکانس ایستگاهی هیرو مدل xima s10l در حفظ شارژ فوق العاد عمل می کند و دیگر نیاز نیست هر روز دستگاه را شارژ کنیم. این دستگاه از باتری لیتیومی برخوردار است. ظرفیت آن 13000 میلی آمپر ساعت می باشد و تولید کننده آن کشور یونان است.

این ویژگی در طول عمر دستگاه و باتری تاثیر گذار است و از مهم ترین مزیت های دستگاه xima s10l می باشد. با استفاده از این باتری و این دستگاه مولتی فرکانس ایستگاهی می توانید تا دو روز بدون کمبود شارژ به کار خود بپردازیم. کسانی که با با کمبود زمان مواجه هستند با استفاده از این مدل می توانند به برداشت خود سرعت ببخشند.

برداشت، بدون نیاز به اینترنت

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه مولتی فرکانس ایستگاهی هیرو مدل xima s10l عدم نیاز آن به اینترنت است. گیرنده مولتی فرکانس ایستگاهی بخاطر استفاده از روش ppk بصورت پیش پرداز و در نبود اینترنت عملیات برداشت را با دقت بالا را انجام می دهد.

حتما برایتان پیش آمده که بخواهید عملیات برداشت را در مکان ها و لوکیشن هایی انجام دهید که دسترسی درست اینترنت در آنجا وجود ندارد. این ویژگی دستگاه مولتی فرکانس ایستگاهی hiro مدل xima s10l برای کسانی که می خواهند دغدغه اینترنت را نداشته باشند بسیار مناسب است. می توانند به راحتی در هر مکانی عملیات برداشت را با خیال راحت انجام دهند.

گیرنده xima
جی پی اس xima

نصب اپلیکیشن، دسترسی آسان

این گیرنده با یک نرم افزار اندرویدی نیز کار می کند که با نصب آن بر روی تبلت یا گوشی می توانید از امکانات این دستگاه مثل: نقطه برداری، ایجاد پروژه، راه اندازی ایستگاه مبنا، پیکربندی و اتصال به انواع سامانه های موقعیت یابی و ذخیره سازی نقاط را انجام دهید.
نصب app کارکرد دستگاه مولتی فرکانس ایستگاهی هیرو مدل xima s10L را آسان تر کرده و باعث شده در زمانی کمتر به خروجی بهتری دست پیدا کنیم.

نصب برنامه
برون ریزی برنامه جی پی اس

نحوه خرید دستگاه مولتی فرکانس هیرو مدل xima s10l

شما دوست عزیز می توانید با تماس با کارشناسان و گرفتن مشاوره خرید دستگاه مولتی فرکانس هیرو hiro مدل xima s10 را خرداری کنید. همچنین می توانید در مورد مقدار هزینه و قیمت نیز بعد از کسب اطلاعات لازم از کارشناسان hiro به اندازه کافی مطلع شوید.

قیمت اقتصادی

دستگاه مولتی فرکانس ایستگاهی هیرو مدل xima s10l نسبت مابقی دستگاه های مولتی فرکانس قیمت مناسب تری دارد و با توجه شرایط کنونی می تواند انتخاب و خرید مناسبی باشد.

جمع بندی

دستگاه مولتی فرکانس ایستگاهی هیرو مدل xima s10l با داشتن بروز ترین فناوری ها نظیر athena, tilt survery پروسه برداشت در شرایط مختلف آب و هوایی و لوکیشن های گوناگون را راحت تر کرده و شما به راحتی می توانید بدون داشتن اینترنت و داشتن دغدغه شارژ عملیات خود را به بهترین نحو به پایان برسانید.

سوالات متداول

مهم ترین ویژگی دستگاه مولتی فرکانس هیرو؟

مهم ترین ویژگی دستگاه مولتی فرکانس هیرو قیمت آن است

امکان خرید بصورت اقساط وجود دارد؟

برای کسب اطلاع در مورد نحوه خرید، با کارشناسان هیرو تماس بگیرید

آیا دستگاه مولتی فرکانس ایستگاهی محدودیت خاصی دارد؟

خیر، این دستگاه قابل استفاده در زمان ها، مکان ها و شرایط جوی مختلف است

مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا